RSRKingdomStars (Fan Art Portfolio) Vincent & Kiyoko Rainy Promenade

Vincent & Kiyoko Rainy Promenade
Promote This Work!
We now require registration to download high resolution fan art. Please take a few seconds to register absolutely free! Click here now. (Registering will also let you tell this artist how much you enjoy their work in the comments below.)

At first both of their eyes were green until I just realized a few minutes before posting this that Vincent's eyes are red, I am so lame lol OTL and apparantly Kiyoko's eyes are supposed to turn red as well when near Vincent, but I wasn't able to fix it so I left it like that XD I hope you still like it ^^; (and I'm soooo sorry it took me forever to actually post this rofl XDD)

I'll try to post more KH oc stuff again since a lot of people seem to miss it XD Truthfully I've been trying to take a break from spamming oc art all the time since last summer-ish (except for b-day gifts of course), I just felt like drawing something different, have more variety and try new stuff and expand my horizons, and I was just intending to take a break temporarily, but it seems I'm not the only one taking an oc hiatus, so it's like a ghost town now, eep XD I guess I'll have to restart the fire again, duty calls~ XD lol So yeah, I'll focus more on oc's on theOtaku and cannon stuff on my dA I guess C: (not a lot of people like my cannon work on here anyway XD on dA it's completely opposite, I have stuff over there that has 80+ and 200+ favs which I never even thought possible for me in such a gigantic community o__o OTL)
I've actually been working on some oc stuff since last month but I just never got to be able to finish inking/ coloring them so it's taking a while XD I even have a Riyoko picture.. (long time no see pairing -u-; the Riyo pic doesn't count XD) it's gonna be more intense from usual tho. Mwahahah XD
I finally finished my exams this week so I'm free~ (not really cuz of homework TuT)

Btw, I've officially been a member on the Otaku for 3 years now as of last Wednesday (January 20) Time flies so fast! XD I'm happy to have shared those 3 wonderful years with you guys C: Hope we have many more years together to come~! >u<

ily<3
*hugs*

------------
Kiyoko Valentine © fire.freak
Vincent Valentine © SQUARE SOFT/ ENIX (FFVII)

drawn in pen & PRISMACOLOR & RoseArt, Vincent's eyes edited with PhotoStudio 5.5 cuz I'm retarded

Created
01/22/10
Category
Kingdom Hearts Fan Art
Tags
kiyoko, rain, rainbow, valentine, valentine siblings, vincent
Views
645 views
Votes
46 votes thumb
Favorited
38 members Favoritefavorite
allycat2090 LadyNyah babou Otomi Babii Rebirth of Soul Kitty K.O. samuraigirl122 shizuka101 yuu-chan2612 lily109 NejixWrathLover kukki-chan DeidaraNarutoClan Xephos yuukiii fire.freak xdaisyx Hanaro Souhi Cute Smile AngelBest Dream Naomi Bear RuRuPon HelloKatty khismylife okeimon clueless101 Sashyfrassy 10SecondsToGo brad4735167 cheriblosomchibi karwa animelover7310
Member Dedication
fire.freak
Feedback
15 comments
Sourced By
Available to use (but no submissions yet)!


You're allowed to use this piece for your wallpapers and ecards if you: (1) paste this page's URL when you submit them and (2) agree not to upload your new work outside theOtaku.com

Options

Share this

URL
Thumbnail URL
Image HTML
Thumbnail HTML
World Share
World Share Thumbnail
Hi there friend!

Register free or !


Sponsor Links

Anime-Posters.com - A great place to buy anime posters. More posters added every week.

theO Around the Web: