Hello fellow Otakuisms! I am Emmah, and this is my little world of blogging. I'm not a very normal human being. In fact, sometimes I'm not considered human at all.

I'm a bigger Bon Jovi, Beyblade, Kai, and Tala fan than you. Accept it. LOL.

I LOVE yaoi. I write A LOT of yaoi fanfictions (you can find some on my Beyblade Fanfics world). But I do like to write hetero, funny and friendship fanfictions, too. I'm not just all about the yaoi.

My favourite yaoi pairing EVER is Kai and Tala from Beyblade. They are the best.

I have a love for LOLcats and other LOLthings. They often worm their way into my posts.

I still stick with MyOtaku. I shall never leave it as many have done...

I have a tattoo. It's on my ankle. I also have my ears pierced and my belly button pierced. I have 6 pets:- 2 cats, 2 giant snails, one hamster, and one rabbit. They are all mad.

That's enough useless information. READ AND LAUGH TO YOUR HEART'S CONTENT!

*Cough Cough*

Yep, Chibi-Anna-Type-Person, a lemon is a more explicit scene. Hence why I can't put it on here XD I think I may have to, erm, edit out the language, too. I dunno what's allowed with PG-13, as I'm not American.

American-type people (i.e. anyone that isn't me or Chibi-Anna-Chan or any other fellow people who don't live in America *takes deep breath*), what is allowed in a PG-13 type fanfic?

I don't normally write fanfics at all. But I thought to myself "well, I'd better contribute to TheO again somehow", and so I answered myself "why don't you do a oneshot?", and so then I said to myself "but you know how I can't carry on stories to save my life", and so that little voice replied with "that's why you should do a oneshot" and then I said "oooh, but I'll get all, erm, excited during the lemon" and then I replied with "yes, but so will everyone else".


That makes me sound schizo XD

The fanfic itself, is now about 2 pages long (Times New Roman font, size 12, I think - not that you need to know that XD). It's coming along (oo-er) quite nicely so far, considering I'm a CRAP writer. Kaisy and Tal have already shared a kiss in it.

Hang on, I'm totally spoiling it. EMMAH YOU WASSACK! SHUT THE HELL UP!

So yes. Help would be appreciated. What can I get away with? I'll take out the language and the lemon (once I've written it), but can the kissies stay?

Fanfic And Hopefully Fanart On De Way, Mon

I dunno why I just turned Jamaican at the end of that title... I just... Don't... Know.

I still can't comment or sign anyone guestbook =/ The only way I CAN, is if I'm the first person =/ And the chances of me being first are slim.

As the title says, I have a fanfic on the way.

Yes, it will be yaoi. Yes, it will be Kai/Tala. Yes, it will have a lemon. Over on fanfiction.net it'll have a lemon, anyway. Here, you can't submit that sort of thing, so I shall have to RE-WRITE the ending, once I've freaking finished it and discovered how to submit it and submitted it on fanfiction.net. *Takes deep breath* I was actually saying that as I was writing and forgot to breathe. Oops.

I will need to draw some fanart.

Beyblade, of course. Kai/Tala hopefully =P

Oh my Ra, I'm so obsessed with them XD

I'm just downloading some super old(ish) dance music. From the '90s. So it's not that old, but old enough to actually be kind of cool XD Alice Deejay, in particular. I'm just listening to 'Better Off Alone' by DJ Jurgen ft. Alice Deejay, and it reminds me of a holiday in Porthcawl (Wales), and me and my Dad were in the bumper cars, and I was driving XD Ahhh, good times.

I really need to finish my post for MyO, now (yah, it's different, and much more... Sketchy, than this one =/

Le Video

Here's a video whihc my Mum took of my cat playing the in snow on the 6th of April. My Mum and sister are talking. I'm not. I was in bed. Like a normal person.

The video is roughly 2 minutes long. Maybe a little less.

I think one of them farts at the end. I apologise for their flatulence. You don't have to live with it.


I just watched the first episode of Beyblade G Revolution in Japanese with English fansubs. How reliable are fansubs?

Either way, Kenny's Japanese voice made me giggle. Ray's and Max's voices don't seem to suit them now I've been watching the English version's so much... And Hilary... Well, she's just amusing. As for Kai. He seems quite normal.

But... Yeah. I've been looking for the Jap versions, and now I found them =D Well, the first 2 episodes at least. Need to find somewhere that does all of them =S

No e-cards today. My mind has drawn a blank, and I can't think of any captions for the kawaii pictures I have =(

Still been thinking about doing a teeny weeny one-shot fanfic. But then I think "nah, it'll be crap, and no one wants to read Kai/Tala, anyway, because they're not as perverted as me".

Did you know I'm getting married? It was declared last night. I knew nothing about it, personally.

And before anyone starts congratulating me - I'm not actually getting married. LOL. It's a bit of a long story.

Bad news.

I'm running out of LOLcats. =O

Well, How Do?!

No e-card today. I don'ts have time to faff around making one T_T Got the dentist at 10 past 12, too. Kind of not looking forward to that. It's gonna cost me a fortune, I can just tell X_X

Erm... Yeah. I'd like to know who the 22 people who have 'friended' me on here are. The ones I have friended, are ones who have definately friended me... I'm just so confused XD