Yeah...this is just a world where I can post quizzes I've napped from people XD 'cause I'm a quiz FIEND! Yeah. Feel free to steal the quizzes from here or whatever.

Cupcake wars!??! WTF



So, here’s how it works:
1. Open your library (iTunes, Winamp, Media Player, iPod, iPaq etc)
2. Put it on shuffle
3. Press play
4. For every question, type the song that’s playing
5. When you go to a new question, press the next button
6. Don’t lie and try to pretend you’re cool…

Caramelldansen (Speedycake Remix)

What planet is this?! - Episode 22.5
The Seatbelts


Light's Theme
Yoshihisa Hirano and Hideki Taniuchi

Flagpole Sitta
Harvey Danger

Green Bird - Episode 05
The Seatbelts

07 - PROM:
Bad Dog No Biscuits
The Seatbelts

08 - LIFE:
The Real Folk Blues - Episode 3
The Seatbelts

Low of Solipsism II
Yoshihisa Hirano

Car Crash
The Dust Brothers

L's Theme
Yoshihisa Hirano and Hideki Taniuchi

Johnny Boy
Drop Kick Murphys

The Reflex
Duran Duran

Doggy Dog
The Seatbelts

Turnabout Sisters' Ballad
Masakazu Sugimori

Investigation ~ Opening 2001
Masakazu Sugimori

Masakazu Sugimori

oh and that new sucks moar. o.o


Sorry guys. I guess no one really reads this anyways XD. 'S'okay. Anyways, I added some more soundtracks (Phoenix Wright!) to my collection so I've decided to give it a go! I have about 4000 songs now XD


Instructions: Go to your music player of choice and put it on shuffle. Say the following questions aloud, and press play. Use the song title as the answer to the question. NO CHEATING.

How does the world see you?
Pinball Wizard
The Who
[Ahahhah, that's WEIRD]

Will I have a happy life?
Hello passing days
[This is pretty accurate xD This song just...fits. I dunno why.]

What do my friends really think of me?
Speak Easy
[I'm pretty easy going..]

What do people secretly think of me?
Wake Me Up Inside
[Uh? I don't remember the meaning of this song, either XD]

How can I be happy?
Wild Honey Pie
The Beatles
[Lol this song is...cute?]

What should I do with my life?,
Welcome to the jungle
Guns N' Roses
[XD Uh, I'm not sure this is what I want o.o;]

What is some good advice for me?
Venga Bus (Crazy Frog Remix)
Venga Boys
["So if you like to party, get on and move your body!" Ok, BRB LOL~!]

How will I be remembered?
Lalita Walks Away
[Ignore those periods xD; Um, wow, this song..just watch the movie so you can see what it is xD]

What is my signature dancing song?
A Little Priest
Various Artists
[It's from the sweeney todd soundtrack. XD; I wouldn't necessarily /dance/ to this song o.O]

What do I think my current theme song is?
Beautiful Disaster
[That....sums it up pretty well. ._.]

What does everyone else think my current theme song is?
The Beats of Loose Change
[LIES. LOOSE CHANGE IS BUNK. Thank you. I just liked the music XD]

What song will play at my funeral?
Calypso (Acoustic Mix)
John Denver
[Damn, they probably WOULD.]

What type of men/women do you like?
Old Smudged Map ~ Map of Europe
Yasunori Mitsuda

What is my day going to be like?
Apollo Justice
[O.O; That one threw me XD. I guess I'm going to spend the rest of my evening playing those dang addicting attorney games! Byee!]

I try to post two XD

1. Does anyone know your password to your myspace?
Yeah, I do.

2. What was the last thing you ordered at McDonald's?
A chocolate milkshake ^^;;

3. Are you an emotional person?
I...try not to be.

4. Last song you sang?
Probably the McDonalds Rap

5. Do you like anyone?

6. Lost a friendship over something stupid?

7. Last thing you drank?
Ice Water

8. What did you do last night?
Amazing how close that is to "spelt" when you have dyslexia!

9. Faked being sick to miss school?

10. What time did you wake up today?
Hmm 'round 10:30

11. Last person you texted?
Aniki...Matt :]

12. Last person to text you?
Someone looking for Denise.

13. What are you wearing right now?
Clothes o.o

14. Are you too quiet to ask anyone out?

15. What is the first thing you notice about the opposite sex?
Uh, their face? I dunno o_O

16. Where are you right now?
The kitchen.

17. What date and day is it?
Er....not really *checks* It's Sunday April 27. XD;

18. Did you go anywhere today?

19. Where else are you going today?
Nowhere but my bedroom and then to sleeeep

20. Are you watching TV?
How would I be doing this quiz if I were doing that? o.o

21. Are you immature or mature?

22. Are you closer to your mom or dad?

23. Have you traveled outside of the U.S?

24. Whats the most annoying thing people say to you?
Anything rude.

25. Do you like music?

26. Do you want to get married?
Not particularly..

27. To who?
I have no idea of that either.

28. Do you smoke?
Only if I'm on fire.

29. Have you kissed somebody in the last 2 weeks?
No xD;

30. Who's the last person that came to your house?
Oh, that's tough. Maybe...uh...that one guy. XD;

31. Miss someone?
More than one.

32. Is there anyone you would like to fight?
I guess not. It reminds me that I dreamt I was beating people up last night!

33. What are you doing tomorrow?


Hokay, so...I didn't get this from Kyri but rather myspace (can I get a 'gah'?)...I'm going to do it for Kyri though XD You'll see what I mean.


My name: Kyrianne

Who is the love of my life: no one, not that I know of XD

Where did we meet: Church..I think.

Take a stab at my middle name: :] I know both... Lyrakeannii
Wow, I don't remember how to spell it though.

How long have you known me: Uhhhhh 5-6 years?

When is the last time that we saw each other: Friday

Do I smoke: Nope.

Do I drink: Water XD and we both used to drink the wine at church d:

When is my birthday: June 10th

What was your first impression of me upon meeting me: I don't remember. Probably how I am with everyone--they can be my friend MAYBE but for now I don't trust them xD;;

Do I have any siblings: 2 and a half..

What’s one of my favorite things to do: Draw. I was going to be conceited and say 'hang out with me' though.

What am I afraid of: spiders

Am I funny: usually, until you take jokes too far xD

What’s my favorite type of music... do you like my taste: anything--techno? lite-rock? :l

What is my best physical feature: would tallness count?

What is my best non-physical feature: I dunno, first thing that comes to mind is artistic talent xD (keep in mind that its like 12am..)

Am I shy or outgoing: shy

Am I a rebel or do I follow the rules: rebel xD

Do I have any special talents: that weird cat sound thing that i can't do.

Would you consider me a friend/good friend: DUH.

Do I have a stereotype... if so, what: ummm not really.

What is a memory we have once had: lost in walmart! (ok, not really lost, but yeah)

Have you ever gossiped about me: Nooo.

Have you ever heard anyone gossip about me: Yes, but they're all idiots who don't know anything, so yeah xD

Have you ever seen me cry: yes

Have you ever hugged me: yes

Have you ever kissed me: ...yes ^^;

Would you ever kiss me: probably not again o.o;

Do you miss you think i miss you: Yes, I miss you, we wreak so much havoc have lots of fun XD

What is my favorite food: oh man, I don't know this one really D:

Have you ever had a crush on me: o.O no.

What would you do if I told you I liked you: say "Uh....Alex, are you ok?"

If there was one good nickname for me, what would it be: Ky-ky! XDDD Oh man *duck and cover*

What’s your favorite memory of me: um, i don't know, there are a lot i think

Who do I like right now: I dunno :/ XD unless you mean fictionally, then probably like most of the guys from Vampire Game XD

What is my worst habit: nail chewing...and spraying it not saying it when you're excited. ^^;

If you and I were stranded on a desert island, what one thing would I bring: I dunno lol xD

What reminds you of me: Um... I dunno ^^; I forget.

Are we friends: Yes >.> I should hope so XD

Do you wish we were closer: What is that supposed to mean? I wish we were neighbors.

Will you repost this so I can do it for you?: Lol, I repost this so anyone can take a stab at it XD or you can do it for someone else, don't care. XD

^^; It's late and stuff 8D

1. When you're home alone, do you still close the door when you shower?
Yes, it keeps the heat in.

2. Has a friendship ended recently that you wish hadn't?
Hmmm, nope.

3. It is your friend's birthday; do you buy them a gift even though they didn't buy you one for yours?
Depends on what friend it is. Kyri, yes, anyone else probably not. Except maybe Casey, yes, too.

4. You win the $300 million power-ball lottery. What do you do?
YEAH. I would pay off debts (not my dedts. . .) and then keep the rest and live in luxury with my buddies*. (*said in the way that I usually say "buddies")

5. Do you like your music loud or at a reasonable level?
reasonably loud...

6. Are you a beach person or a snowy mountain person?
I dunno, I'm not too fond of snow, and I' don't like sand, but then again I like crab cakes so I guess I'm more of a beach person.

7. When do you prefer to take a shower, morning or night?
Night. I'm not a morning person -_-;

8. Can you watch scary movies alone?
I've never tried it...but probably not D:

9. Bed soft or firm?
Soft. I have a water bed. ^_____^

10. Would you rather stay home all day, or be out and about?
Depends on what's going to be happening on this out and aboutness.

11. When was the last time you've had cramps?
I don't know XD my last period, who knows?

12. Favorite necklace?
Hum, my Death Note dogtags xD

13. Are you more likely to be with a large group of people or a few close friends?
a few close friends. like, two. or three, I don't know.

14. What are your plans for Oct.
school and halloween!

15. Where would you like to live?
seattle or japan, totally ! XD

16. Who was your last hug?
I don't know D':

17. What's on your mind right now?

18. What is one fear that you can't seem to overcome?

19. Are you good at math?
A little

20. What's stashed under your bed?
Random junk that I hoard xD

21. Is there anyone you regret ever meeting?
Not really.

22. In the opposite sex, where should their piercing(s) be?
I like my brother's eyebrow piercing, and I think he has his ears pierced. It depends on the person, I think.

23. Would you rather have roommates or live alone?
Depends on where. I guess roommates if we got along xD

24. Do you drink iced coffee?

25. Do you like to drive
I'm not sure. It's kind of nerve wracking so far since I'm learning.

26. What is your favorite thing to wear?
Hoodies :D

27. If you found out that you were going to be a parent, what would you do?
I...don't know.

28. Do you give money to homeless people when they ask?
No. . . ^^;

29: Weekend in Las Vegas or Miami?
Probably Miami. Lol I'd want to sneak onto the set of Burn Notice. XD

30. Last time you cried?
Earlier because Tidus finds out that Yuna has to die to save Spira and its...its just so SAAAD XD;

y do ppl erase #'s???
Because they don't want to answer them.

32. You have 3 months left to live, what do you do?
Everything I've wanted to do? I dunno XD

33. You're having a bad day, what's one thing that can make your day better?
being alone and not being bothered by people acting like idiots and just chilling to some music.

34. What's worse: Tanning bed or Sun Rays?
tanning bed, definitely.

35. Have you ever talked on the phone for 5+ hours?
Probably not, but I could. xD

36. You wake up in an unfamiliar place, what is your first reaction?
they took my freaking kidney!
XD Kidding, but I'd be pretty freaked.

37. Is there anything that you should be doing right now?
Sleeping...or doing the dishes.

38. If there was a way to know when and how you're going to die, would you?
Well, if it's not preventable, no.

39. What is your favorite breakfast?
Oh, that's hard. Waffles with hashbrowns and...and...GAH I DUNNO XD

40. Your phone rings at 4am, who do you expect it to be?
My mom. Or the butthead who keeps calling for a "Denise"

41. Last thing you ate?
An apple.

42. One place you will NEVER eat at again?

43. Do you hate anyone?

44. Closest guy friend?
Huh, that's kind of a hard one. I guess...Ace XD

45. Do you have kids?

46. Would you want to date anyone on your top friends?
(This refers to myspace)

47. Do you go to school?

48. What's your relationship with the people in your top friends?
I know them the best, I guess.

49. Do you have a crush on someone?
Sort of...

50. Do they know?
I hope not. But I hope the feeling is mutual xD;