200: My crush's name is: Keyon Davis
199: I was born in: 1994
198: I am really: Strange
197: My cellphone company is: Sprint
196: My eye color is: Brown
195: My shoe size is: 7
194: My ring size is: 5? I think..
193: My height is: 5 foot.. T^T
192: I am allergic to: Ant bites not sure if there's anything else
191: My 1st car was: nothing..I hope it'll be a 50s care though! Maybe a truck..idk yet I'm going to have to save like hell
190: My 1st job was: Hopefully at a bakery
189: Last book you read: Gothic Charm School
188: My bed is: Comfy
187: My pet:s Are adorable
186: My best friend: Is awesome
185: My favorite shampoo is:
184: Xbox or ps3: PS3 even though I don't have one
183: Piggy banks are: Good way to keep money but not a good way to hide it.
182: In my pockets: Nothing
181: On my calendar: Numbers that are days and months
180: Marriage is: Wonderful or a big mistake
179: Spongebob can: External Image
178: My mom: Is amazing
177: The last three songs I bought were? Nothing :I
176: Last YouTube video watched: Warm Body trailer (omg please don't throw things at me!_
175: How many cousins do you have? 5?
174: Do you have any siblings? 5 - -
173: Are your parents divorced? No
172: Are you taller than your mom? No v.v
171: Do you play an instrument? No sadly
170: What did you do yesterday? Lazy around
[ I Believe In ]
169: Love at first sight: Not really
168: Luck: Yes
167: Fate: Yes
166: Yourself: Nooope
165: Aliens: Eh Kinda
164: Heaven: Not really
163: Hell: Nope
162: God: Yeah
161: Horoscopes: Nope
160: Soul mates: Yes
159: Ghosts: Ohh yeah I know those are real
158: Gay Marriage: Yeah, If they love each other they should be able to get married
157: War: Don't like it but if it is needed.
156: Orbs: Yeah
155: Magic: At times
[ This or That ]
154: Hugs or Kisses: Hug
153: Drunk or High: Rather be drunk then high.
152: Phone or Online: Online
151: Red heads or Black haired: Black <3
150: Blondes or Brunettes: Brunettes
149: Hot or cold: Hot?
148: Summer or winter: Winter
147: Autumn or Spring: Autumn
146: Chocolate or vanilla: Chocolate
145: Night or Day: Neither..Afternoon but I guess I'll choose night
144: Oranges or Apples: Apples
143: Curly or Straight hair: Straight
142: McDonalds or Burger King: McDonalds
141: White Chocolate or Milk Chocolate: White
140: Mac or PC: PC
139: Flip flops or high heals: High heels
138: Ugly and rich OR sweet and poor: Sweet and poor. who gives a shit about money?
137: Coke or Pepsi: Coke
136: Hillary or Obama: Neither.
135: Burried or cremated: Burried..or which ever is cheapest
134: Singing or Dancing: Singing
133: Coach or Chanel: I..don't know .-.
132: Kat McPhee or Taylor Hicks: Who?
131: Small town or Big city: Small town
130: Wal-Mart or Target: Walmart
129: Ben Stiller or Adam Sandler: I don't really care
128: Manicure or Pedicure: Manicure I guess
127: East Coast or West Coast: East?
126: Your Birthday or Christmas: Christmas
125: Chocolate or Flowers: Flowers
124: Disney or Six Flags: DISNEY
123: Yankees or Red Sox: I don't care it's sports
[ Here's What I Think About ]
122: War: It's awful and I don't like it..but if we need to protect ourselfs then so be it
121: George Bush: He was alright in the start but then kinda ruined alot.
120: Gay Marriage: It's fine by me
119: The presidential election: Awful..
118: Abortion: I don't really like the idea
117: MySpace: Boring
116: Reality TV: Shit
115: Parents: Are fine my mother is the best
114: Back stabbers: Are awful but shit happens
113: Ebay: Is nice
112: Facebook: It's okay..but I can't stay n it for more then 5 minutes or I'll wanna go on a killing spree
111: Work: It can be nice
110: My Neighbors: Some of them suck
109: Gas Prices: SUCK
108: Designer Clothes: Boring and over priced
107: College: Is awful anymore
106: Sports: Are boring
105: My family: Dad's side kinda sucks.
104: The future: Is scary
[ Last time I ]
103: Hugged someone: 4 minutes ago
102: Last time you ate: One second ago
101: Saw someone I haven't seen in awhile: Uh...I have no idea
100: Cried in front of someone:
99: Went to a movie theater: Yesterday
98: Took a vacation: 3 or 4 years
97: Swam in a pool: Years..like..I don't even know
96: Changed a diaper: when I was 7
95: Got my nails done: Never
94: Went to a wedding: My sister's I don't remember how many years it been
93: Broke a bone: 12 I think
92: Got a peircing:
91: Broke the law: years ago..I dont like to talk about it
90: Texted: 5 minutes ago
[ MISC ]
89: Who makes you laugh the most: Keyon
88: Something I will really miss when I leave home is: My home.
87: The last movie I saw: I think it was Nightmare before christmas..
86: The thing that I'm looking forward to the most: Seeing Keyon
85: The thing im not looking forward to: Alot
84: People call me: Shrimp -n-
83: The most difficult thing to do is: Lose a pet.
82: I have gotten a speeding ticket: Nope
81: My zodiac sign is: Taurus
80: The first person i talked to today was: Mom
79: First time you had a crush: Uhh..14?
78: The one person who i can't hide things from: Keyon and my mom
77: Last time someone said something you were thinking: I can't remember
76: Right now I am talking to: Brittany and Marc and WIll and Angel and all them
75: What are you going to do when you grow up: Be a wife and own a Bakery/Cafe
74: I have/will get a job: Yes
73: Tomorrow: Better be sunny
72: Today: Better be better soon
71: Next Summer: Will suck ass
70: Next Weekend: Will be nice hopefully
69: I have these pets: Dogs
68: The worst sound in the world: Thunder.
67: The person that makes me cry the most is: Myself
66: People that make you happy: My friends
65: Last time I cried: Yesterday
64: My friends are: Amazing
63: My computer is: In the shop ;-;
62: My School: Is boring
61: My Car: Dont have one
60: I lose all respect for people who: Hurt dogs and other animals
59: The movie I cried at was: To many to count lmao
58: Your hair color is: Brown..for now!
57: TV shows you watch: Doctor who, Merlin, Once Upon a time, Oddities, Some show about a Museum of death, and Adventure Time!
56: Favorite web site: Tumblr.
55: Your dream vacation: Japan and/or England
54: The worst pain I was ever in was: I honestly don't remember
53: How do you like your steak cooked: Well done
52: My room is: Messy as shit
51: My favorite celebrity is: Tom Hiddleston
50: Where would you like to be: With him
49: Do you want children: Yes
48: Ever been in love: Yes
47: Who's your best friend: Keyon
46: More guy friends or girl friends: I think guys
45: One thing that makes you feel great is: Hugs
44: One person that you wish you could see right now: Keyon..
43: Do you have a 5 year plan: Nope
42: Have you made a list of things to do before you die: Not yet
41: Have you pre-named your children: >_> well one..I want to name my son Ventus
40: Last person I got mad at: Myself
39: I would like to move to: England or Japan
38: I wish I was a professional: Baker
[ My Favorites ]
37: Candy: REESES!!!!
36: Vehicle: 1956 Hearse <3
35: President: Ronald Reagan
34: State visited: Texas
33: Cellphone provider: Sprint
32: Athlete: None
31: Actor: Tom Hiddleston
30: Actress: Ema Watson
29: Singer: Chibi from the Birthday Massacre
28: Band: Black Veil Brides and Tokio Hotel
27: Clothing store: Don't have one
26: Grocery store: H.E.B
25: TV show: Doctor Who
24: Movie: Not sure at the moment
23: Website: Tumblr
22: Animal: Dog, Fox, Wolf
21: Theme park: Disney land or world or whatever
20: Holiday: Halloween
19: Sport to watch: None
18: Sport to play: None
17: Magazine: Otaku USA
16: Book: Vladimir Tod
15: Day of the week: Firday
14: Beach: I don't know
13: Concert attended: None
12: Thing to cook: Chinese food
11: Food: Noodles
10: Restaurant: Huddle House
9: Radio station: Don't have one
8: Yankee candle scent: Strawberry
7: Perfume: Something light and sweet
6: Flower: Roses, Cherry Blossoms and lilly
5: Color: black and purple
4: Talk show host: Craig Ferguson
3: Comedian: Jeff Dunham or Gabriel Iglesias
2: Dog breed: Corgi
1: Did you answer all these truthfully Yes