Σ(゚Д゚) !!!! why, hello thar ( ゚▽゚)/

SS Wishlist [UPDATED]

wahaha... totally forgot I had to make one xD OH WELL, here's mine! :D >>

1)LUFFY FROM ONE PIECE <3333 (if you don't mind and if you ever choose this, please draw him with Ace!^^ :D Or with Ace and Sabo :D Or 3 of them with Garp >u<~ <3 But drawing only him is fine too^^ ♥♥♥)

2) Kise from Kuroko no Basuke ♥ (but it'd be great if you could draw him with Kuroko though! <3 but yeah drawing him solo is fine as well ♥)

3) Isana Yashiro from K ♥

4) Yoshida Haru from Tonari no Kaibutsu-kun ♥

5) Anything fashionable ♥ (as in, some random girl/guy wearing super fashionable clothing ♥♥♥ Preferrably japanese style :p)

6) ***UPDATED*** MY OCs!!!! Either Kurohimi [old] [new]or Salamander [LINK2] or Mizuki [LINK3] :DDD
OR YOU COULD DRAW SOME OR ALL OF THEM IF YOU LIKE LOLOL. So there.

7) Takano Masamune and Onodera Ritsu from Sekaiichi Hatsukoi ♥♥♥♥♥♥ (But you may ignore this option if yaoi pairings aren't allowed TT^TT </3)

OKAY THAT'S ALL ♥ :DDD please pick wiselyLOL just jk :p

random post. you may ignore.

Tagged~~ :3

RULE 1: POST THE RULES. RULE 2: ANSWER THE QUESTIONS THE TAGGER SET FOR YOU IN THEIR POST, THEN MAKE 11 NEW ONES. RULE 3: TAG 11 PEOPLE AND LINK THEM TO YOUR POST. RULE 4: LET THEM KNOW YOU’VE TAGGED THEM. (nah, lazy to do Rule 3 & 4~ gonna skip it wahaha- *cough**cough*)

Thanks ElleXVI for tagging me :D <3

1.If you could paint an image for the soundtrack of a movie, the soundtrack of which movie would you pick?
= damn.. a movie.. don't really watch movies so uhhhh UHHHHHHHH D: hahah i don't know, maybe a Naruto/One Piece movie or something? /shot

2.If there was a character from an anime that you had one chance to meet, who would it be and what would you say to him?
= GAHH this is too hard!! P-probably Kise-kun from Kuroko no Basuke > u <~~ <333 Etto... maybe I'll say something like-> OMG KISE YOU'RE SO HOT SO SMEXY SO ATTRACTIVE ADSJGFLAGSLJFGALD I LAV YOOOOO- xD""
but then again i also wanna meet Usami Akihiko and Takano Masamune and Onodera Ritsu and Luffy(OMGLUFFY<3333) and Naruto and and and.. *lists 39284619274 more*

3.Supposedly your life was a book what would be the first sentence?
= Maji De lived a sad life and died. *end of book* OTL///

4.Find a word in any foreign language of your choice (be creative) write it and explain what it means.
= 空. this in both jap and chinese means sky. (wanted to choose 愛 also but meh. Whatever. Oh it means love btw hahah. /shotshotshot)

5.A witch , a note under the table and a cat! In less than seven lines write your side of the story!
= The witch took her cat with her and ventured out into the wilderness after reading the note which was sent to her by a wizard which later then fell under the table. (OTLLLL WHAT IS THIS </3)

6.If you were an item what would be your name and what purpose would you serve?
= "Lucky item" HAHAHAH. I serve giving luck to Midorima xDDD (you'll only get this if you watch Kuroko no Basuke :p)

7.Imagine your feelings are a treat, which treat would they be?( You can mension from salads to deserts)
= Vanilla ice cream with milk chocolate, dark chocolate, sour candy, gummy bears, strawberries and kiwi fruits > u <~~

8.Let’s say your heart could have any type of shape!(weird but…) What shape would it be and what would it be made of?
= A heart shape!! (yes, cliche, I know Dx) but made of rubies!! :D

9.What would be your role if you played in a movie?
= The classmate who always sits alone by the window OTL.

10.In your opinion if love was a bird which bird would it be?
= An angry bird.. HAHA but yeah..

11.Quick! What is the difference between an ambigram and a palindrome?(In less than 4 lines!)
= An ambigram is an art form that may be read as one or more words.
= Palindrome is a word, phrase, or sequence that reads the same backward as forward.
(^wahaha copy paste from google)

-------------
YESSS I'M DONE /sinks into chair
lazy to tag anyone so yeah heaheaheaheahea~~

This guy is amazing OAO


AJGDKLGALK makes me wanna go to japan even more </3 ; 3 ;

I'm very slow at updates so...

as in, updates on theO and changes and stuff so...
when I saw this certain eCard (damn i still prefer calling them cards Dx).. at first I was like.. "oh this is nice.. but it's rather plain though.." AND THEN IT STARTED MOVING AND I WAS LIKE.. OMG IT'S MOVING!!! OAO OAO OAO!!!

Shock of the century, seriously. Since when did they start allowing GIFs for cards?! Dx *feels old* *feels like a relic* *becomes a fossil* *puts self into museum*
A-anymore new changes that I don't know about? >__>" I'm starting to feel very... ... I might as well be a weed HAHA.

Nah just exaggerating > u <~ BUT SERIOUSLY NOW ECARDS ARE SO. DAMN. FRIKKIN. COOL! <3 I was just caught by surprise just now when I viewed one of BabyD's cards xDDD chekkit outtt AND THIS TOO SODAMNCOOLGAHHH

heheh okay guess I'm rambling too much kbye then :D <3